„Atnaujindami SEB banko interneto svetainę kūrėme skaitmeninę erdvę, kurioje būtų patenkinti kiekvieno mūsų kliento poreikiai. Dėl to savo klientų klausėme, kokių patobulinimų jie pageidautų, atlikome išsamią kokybinę apklausą. Po to atrinkome, sugrupavome ir apibendrinome informaciją apie visas SEB banko siūlomas paslaugas. Galiausiai sukūrėme naują naršymo sistemą, kuri leidžia klientams paprasčiau naudotis interneto svetaine ir lengviau rasti visą reikiamą informaciją“,– teigia SEB Baltijos šalių rinkodaros ir komunikacijos vadovas Liudas Rimkus.
SEB interneto bankas ir prisijungimo prie jo puslapis (e.seb.lt) liko toks pat, todėl klientai, jungdamiesi prie interneto banko, nepastebės jokių skirtumų.
Atnaujinta banko interneto svetainė ne tik geriau atitinka klientų poreikius, bet ir yra sukurta naudojantis nauja technine platforma atsižvelgiant į naujausią SEB grupės dizainą.
Be to, naujoji SEB bankų Baltijos šalyse svetainė yra tvaresnė – joje yra 5 tūkstančiai puslapių vietoj anksčiau buvusių 20 tūkstančių, o įvairių PDF formato dokumentų skaičius sumažėjo nuo 30 iki 10 tūkstančių. Taigi ji užima mažiau vietos serveriuose, o rasti reikiamą informaciją yra lengviau.
Naująją interneto svetainę SEB bankas sukūrė bendradarbiaudamas su agentūra CUBE ir „ADM Interactive“ ekspertai.