Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pramonės produkcijos kainos per metus augo 18,1 proc.

Gamintojų parduotos pramonės produkcijos kainos vasarį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo 18,1 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 14,7 proc.
Asociatyvi nuotrauka: pramonė
Asociatyvi nuotrauka: pramonė / 123RF.com nuotr.

Per mėnesį – vasarį, palyginti su sausiu – kainos padidėjo 1,5 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 0,3 proc., pranešė Statistikos departamentas.

Bendram kainų pokyčiui didžiausios įtakos turėjo rafinuotų naftos kainų padidėjimas bei chemikalų ir chemijos produktų kainų sumažėjimas.

Lietuvos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per mėnesį padidėjo 2,1 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 0,7 proc. Labiausiai – 17,9 proc. – pabrango žalios naftos produktai. Daugiausia – 1,7 proc. – atpigo elektros, dujų, garo tiekimo ir oro kondicionavimo produkcija.

Maisto produktai pabrango 1 proc. Ypač brango arbata ir kava – 12,1 proc., džiūvėsiai ir sausainiai bei ilgai išsilaikantys konditerijos kepiniai – 6,2, perdirbti ir konservuoti vaisai bei daržovės – 4,4 proc., bet atpigo grūdų malimo produktai – 5,5 proc., vaisių ir daržovių sultys – 4,6 proc.

Ne Lietuvos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per mėnesį padidėjo 0,9 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų beveik nepasikeitė.

Lietuvos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per metus padidėjo 32 proc., neįskaitant rafinuotų naftos produktų – 26,3 proc. Ne Lietuvos rinkoje – atitinkamai 8 ir 5,8 proc.

Euro zonos rinkoje parduotos pramonės produkcijos kainos per metus padidėjo 8,5 proc., ne euro zonos rinkoje – 7,7 proc., per mėnesį – atitinkamai 1,4 ir 0,6 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos