Prancūzija sumažino už melagingo pranešimo paskelbimą „Bloomberg“ skirtą baudą

Paryžiaus teismas JAV finansinių naujienų agentūrai „Bloomberg“ už per klaidą paskelbtą melagingą neva statybos bendrovės „Vinci“ pranešimą skirtą baudą sumažino iki 3 mln. eurų.
Pinigai (asociatyvi nuotr.)
Pinigai (asociatyvi nuotr.) / 123RF.com nuotr.

Melagingą pranešimą, kuriame buvo nurodyta, kad „Vinci“ atleido savo finansų direktorių, aptikusi apskaitos klaidų, kurių bendra vertė siekė kelis milijardus eurų, „Bloomberg“ paskelbė 2016 metais.

Pasirodžius šiam pranešimui, „Vinci“ akcijų kursas krito beveik penktadaliu, tačiau netrukus atsitiesė, nes per 10 minučių po, kaip paaiškėjo, melagienos paskelbimo buvo išleisti pirmieji pataisyti pranešimai, o po to ir pati „Vinci“ paneigė „Bloomberg“ paskelbtą žinią.

Prancūzijos finansų rinkų priežiūros institucija AMF 2019 metų gruodį skyrė „Bloomberg“ 5 mln. eurų baudą už tai, kad agentūra išplatino „informaciją, kuri, kaip ji turėjo žinoti, buvo melaginga“.

Milijardieriaus Michaelo Bloombergo (Maiklo Blumbergo) kontroliuojama agentūra apskundė šį sprendimą ir įrodinėjo, jog veikė sąžiningai ir pati buvo apgauta profesionalių apsimetėlių, kurių tapatybė taip ir nebuvo nustatyta.

Melagingo pranešimo buvo beveik neįmanoma atskirti nuo įprasto pranešimo spaudai ir jis buvo paskelbtas vadinamojoje veidrodinėje interneto svetainė, kuri atrodė kaip tikroji „Vinci“ svetainė, bet buvo naudotas adresas „vinci.group“ vietoj tikrojo „vinci.com“.

Melagingą pranešimą, kuriame buvo nurodytas neteisingas telefono numeris, net buvo tariamai pasirašęs „Vinci“ komunikacijos skyriaus vadovas.

Beje, šią melagieną taip pat paskelbė kitos žiniasklaidos grupės, įskaitant „Bloomberg“ konkurentę „Reuters“, vokiečių naujienų agentūrą DPA, „Dow Jones“ ir laikraštį „Les Echos“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis