„Dėl nepriimtino kainų padidinimo šiuo prekės ženklu nebeprekiaujame“, – rašoma ant Prancūzijos „Carrefour“ parduotuvių lentynų, kuriose anksčiau stovėjo „PepsiCo“ gaminiai.
Tai reiškia, kad šių prekybos centrų lankytojai nebegalės rasti šios kultine tapusios produkcijos, kartu su tokių pavadinimų kaip „Lay's“, „Lipton“, „Quaker Cereals“ ir „7Up“.
Prancūzijos mažmenininkai kasmet derasi su maisto pramonės milžinėmis dėl jų produkcijos kainų ir prekybos sąlygų.
„Su „Carrefour“ diskutuojame jau daugelį mėnesių ir toliau geranoriškai bendradarbiausime siekdami užtikrinti, kad mūsų produktų būtų galima įsigyti“, – agentūrai AFP sakė „PepsiCo“ atstovė spaudai, tačiau nuo platesnių komentarų atsiribojo.
Mažmenininkai teigia, kad maisto gamintojai spaudžia juos didinti kainas.
Pagrindinė „Pepsi“ konkurentė „Coca-Cola“ lapkričio mėnesį pareiškė ketinanti vidutiniškai 7 proc. pakelti savo produkcijos kainas.