Prancūzijos „Carrefour“ boikotuoja „PepsiCo“ produkciją dėl „nepriimtino“ kainų kėlimo

Prancūzijos mažmeninės prekybos milžinė „Carrefour“ iš savo parduotuvių Prancūzijoje, Belgijoje, Italijoje ir Ispanijoje lentynų pašalino „Pepsi“, „Doritos“ ir kitą „PepsiCo“ produkciją, kilus ginčui dėl kainų didinimo.
JULIEN DE ROSA / AFP
JULIEN DE ROSA / AFP
Temos: 1 Prancūzija

„Dėl nepriimtino kainų padidinimo šiuo prekės ženklu nebeprekiaujame“, – rašoma ant Prancūzijos „Carrefour“ parduotuvių lentynų, kuriose anksčiau stovėjo „PepsiCo“ gaminiai.

Tai reiškia, kad šių prekybos centrų lankytojai nebegalės rasti šios kultine tapusios produkcijos, kartu su tokių pavadinimų kaip „Lay's“, „Lipton“, „Quaker Cereals“ ir „7Up“.

Prancūzijos mažmenininkai kasmet derasi su maisto pramonės milžinėmis dėl jų produkcijos kainų ir prekybos sąlygų.

„Su „Carrefour“ diskutuojame jau daugelį mėnesių ir toliau geranoriškai bendradarbiausime siekdami užtikrinti, kad mūsų produktų būtų galima įsigyti“, – agentūrai AFP sakė „PepsiCo“ atstovė spaudai, tačiau nuo platesnių komentarų atsiribojo.

Mažmenininkai teigia, kad maisto gamintojai spaudžia juos didinti kainas.

Pagrindinė „Pepsi“ konkurentė „Coca-Cola“ lapkričio mėnesį pareiškė ketinanti vidutiniškai 7 proc. pakelti savo produkcijos kainas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų