Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prastos žinios rūkantiems: kitąmet brangiau kainuos ir įprastos, ir elektroninės cigaretės

Rūkaliams – prastos žinios, savo įpročiui kitąmet teks atseikėti daugiau pinigų. Nuo 2023 m. brangs cigaretės, cigarai, cigarilės, rūkomasis tabakas ir kaitinamojo tabako gaminiai.
Rūkymas
Rūkymas / 123RF.com nuotr.

2021 metais buvo priimtos Akcizų įstatymo pataisos, pagal kurias buvo numatytas akcizų tarifų didinimas 2022–2024 metų laikotarpiui.

Todėl, kaip 15min paaiškino Finansų ministerija, ateinančiais metais dėl mokestinių veiksnių pakelis (20 vienetų) cigarečių vidutiniškai galėtų pabrangti apie 0,18 euro, 20 gramų cigarilių ar cigarų – apie 0,31 euro, 20 gramų rūkomojo tabako – apie 0,18 euro, pakelis (20 vienetų) kaitinamojo tabako produktų ar jiems alternatyvių produktų – 0,35 euro, 2 ml elektroninių cigarečių skysčio – 0,10 euro.

Pirmename, kad netolimoje ateityje Lietuvos tabako rinkos laukia ir dar didesni apribojimai.

Kaip jau skelbta, lapkričio 24 d. Seimas įteisino specializuotas rūkalų, įskaitant elektronines cigaretes, parduotuves arba skyrius.

Jie pradės veikti nuo 2025 metų, o įprastose parduotuvėse nebebus galima viešai demonstruoti rūkalų ir jų aksesuarų.

Parlamentarai ketvirtadienį priėmė dar 2019 metais registruotas Tabako, tabako gaminių ir su jais susijusių gaminių kontrolės įstatymo pataisas: už balsavo 44 Seimo nariai, prieš 13 buvo, o 17 susilaikė.

Specializuotose parduotuvėse bus galima prekiauti tik tabako gaminiais ir su jais susijusiomis prekėmis, tačiau nebus galima jų rodyti išorinėse vitrinose.

Kitose parduotuvėse bus draudžiama viešai demonstruoti tokius gaminius – bus leidžiama nurodyti tik rūkalų pavadinimus bei pakelio ar pakuotės kainas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?