Priemonės, skirtos apsaugai nuo saulės, uodų ir mašalų iš vaistinių lentynų, pradėjo dingti su pirmaisiais saulės spinduliais nuo balandžio. Pasak vaistininkų, gyventojai žino apie galimus saulės pavojus, todėl per kaitrą dukart dažniau perka ne tik apsaugines, bet ir po saulės vonių ar nudegimų naudojamas priemones.
Saulės kaitra skatina ir įvairių maisto papildų su mineralinėmis medžiagomis pardavimą, ypač juos perka vyresnio amžiaus žmonės, turintys kraujotakos sutrikimų ir sportuojantys, per karščius su prakaitu netenkantys naudingų medžiagų.
Žmonės iš lentynų šluoja ne tik laisvalaikio prekes – jų parduodama penktadaliu daugiau, bet ir vaisvandenius, daržoves, vaisius, ledus. Pasak prekybininkų, keičiasi ir alkoholio vartojimo kultūra.
„Paskutinius 10 m. mažėja alkoholinių gėrimų suvartojimas kiekiu, tiesiog paskutiniais metais ta tendencija matosi ryškiau. Paskutinius kelis metus ypač padidėjo nealkoholinių pakaitalų – alaus, sidro, vyno – pardavimai. Jie šauna į viršų labai dideliais tempais, skaičiuojasi net ne procentais, o kartais“, – sakė Prekybos įmonių asociacijos vykdomasis direktorius Laurynas Vilimas.
Lauko baldai, batutai, baseinai perkami 4 kartus dažniau nei pernai, vandens žaislai – tris kartus dažniau, o dviračių parduodama 1,5 karto daugiau, skaičiuoja ūkio prekių pardavėjai.
Nors artimiausiu metu, prognozuojama, karščiai atlėgs, prekybininkai nemano, kad tai numalšins pirkėjų noro pirkti prekių, skirtų būti gamtoje ar aktyviam laisvalaikiui.