Prekybininkai ruošiasi didesniam kaukių pirkimui, tikina, kad jų nepritrūks

Prekybos tinklų ir vaistinių atstovai prognozuoja, kad Vyriausybės ketinimai įvesti privalomą kaukių dėvėjimą išaugins jų pardavimus, tačiau tikina, kad šių prekių rinkoje nepritrūks.
Veido kaukė
Veido kaukė / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Norfos“ atstovas Darius Ryliškis sako, kad valdžios pareiškimai pardavimus išaugina kelis kartus.

„Viskas ramu, kol nėra pareiškimų. Kai jie pasirodo, kelis kartus išauga kaukių pradavimai. Vėliau grįžta į normalias vėžes ir stabilizuojasi. Turime pakankamai. Žmonės jau yra stipriai apsiprekinę, nebebus taip netikėta, kaip anksčiau“, – BNS sakė D.Ryliškis.

„Maximos“ atstovė Ernesta Dapkienė BNS teigė, kad šiuo metu šiame prekybos tinkle vienkartinių kaukių netrūksta.

Žmonės jau yra stipriai apsiprekinę, nebebus taip netikėta, kaip anksčiau.

„Eurovaistinės“ komunikacijos vadovės Lauros Bielskės teigimu, susidomėjimą medicininėmis kaukėmis lemia naujai nustatytų atvejų skaičius ir informacija apie kitų šalių veiksmus.

„Jeigu tik pasklinda žinia, kad apribojamas patekimas į tam tikras šalis, gyventojai vaistinėse ieško priemonių, kurios leidžia jaustis saugiau. Manome, kad artimiausiu metu susidomėjimas kaukėmis dar padidės ir klientai ims jas ne tik įsigyti, bet ir dar dažniau dėvėti“, – BNS teigė L.Bielskė.

„Nemuno vaistinės“, kuriai priklauso „Camelia“ vaistinių tinklas, marketingo vadovė Kristina Veštortienė BNS teigė, kad kaukių vaistinėse yra pakankamai, o tiekimas nėra sutrikęs.

Už koronaviruso krizės valdymą atsakingas Vyriausybės komitetas pirmadienį nusprendė siūlyti grąžinti privalomą kaukių dėvėjimą parduotuvėse, prekybos centruose ir viešajame transporte. Galutinį sprendimą Vyriausybė turėtų priimti trečiadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis