Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prekybos tinkluose populiarėja elektroninės kainų etiketės

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ diegs elektronines kainų etiketes pieno produktų, vaisių ir daržovių skyriuose, o vėliau jos gali atsirasti alkoholinių gėrimų skyriuose.Tokias etiketes pernai didžiausiose parduotuvėse įsidiegė „Topo centras“,rašo „Verslo žinios“.
Prekybos centras
Prekybos centras / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Maxima“ generalinė direktorė Kristina Meidė VŽ sakė, kad elektroninės prekių kainų etiketės leidžia užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitina galimų klaidų taisymą. Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85 tūkst. eurų.

„Norfos“ įmonių grupės vadovas Dainius Dundulis teigia, kad domisi galimybe įdiegti elektronines etiketes parduotuvėse, nes darbo jėga brangsta, o technologija pinga ir darosi prieinamesnė.

„Topo centro“ investicijos į šią technologiją jau siekia 1 mln. eurų. Bendrovės generalinis direktorius Remigijus Štaras sako, jog įdiegta naujovė, be kita ko, padidino darbuotojų motyvaciją, nes jiems viena labiausiai varginančių procedūrų būdavo kainų keitimas. Vardydamas technologijos trūkumus jis užsiminė apie ribotą ekrano spalvų pasirinkimą, papildomus kaštus, susijusius su investicija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai