Premjerė: verslas savo iniciatyva galėtų žymėti Rusijoje prekiaujančių įmonių prekes

Kai kuriems parlamentarams siekiant, kad didieji prekybos tinklai žymėtų bendrovių, nenutraukiančių eksporto į Rusiją, gaminius, premjerė Ingrida Šimonytė sako, kad verslas tai galėtų daryti savo iniciatyva.
Ingrida Šimonytė
Ingrida Šimonytė / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

„Geriausia būtų, jog nereikėtų, kad Vyriausybė priimtų įstatymus, kuriais turėtų tokius dalykus įpareigoti daryti. Tokiomis aplinkybėmis labai daug lemia pačių žmonių apsisprendimas, ne tik fizinių asmenų, bet ir verslų apsisprendimas, tarkime, prekiauti ar neprekiauti viena ar kita produkcija, nurodyti ar nenurodyti informaciją, pirkti ar nepirkti“, – ketvirtadienį Žinių radijui sakė premjerė.

„Geriausia būtų, kad mums nereikėtų atsirasti tokioje diskusijoje, kad reikia priimti įstatymą, kuriame būtų parašyta, ir tada su visomis taisyklėmis, ženklinimais ir kitais dalykais. Verslo etika yra ne teorinis konstruktas, daug dalykų Lietuvos verslas daro Ukrainos labui, daug paramos teikia, galėtų tokius klausimus taip pat spręsti savo iniciatyva“, – sakė ji.

Keturi konservatoriai šią savaitę kreipėsi į Lietuvoje veikiančius didžiuosius prekybos tinklus dėl bendrovių, eksportuojančių į Rusiją, gaminių žymėjimo prekybos vietose.

Kaip BNS teigė vienas kreipimosi autorių Vilius Semeška, turėtų būti žymimos ne tik lietuviškų, bet ir užsienietiškų įmonių prekės, kurios yra ir Lietuvos, ir Rusijos parduotuvių lentynose, pavyzdžiui, „Oreo“ sausainiai, „Milky Way“ batonėliai ir kita produkcija.

Pasak jo, jeigu prekybininkai nenorės bendradarbiauti šiuo klausimu, tai daryti jie turėtų būti įpareigoti įstatymu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis