Pasak JAV bendrovės pranešimo, palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, grynasis pelnas sumenko nuo 3,93 mlrd. iki 3,47 mlrd. dolerių. Nematerialaus turto dėl „Gillete“ pirkimo sandorio 2005-aisiais nurašyta už 1,3 mlrd. dolerių.
Suderintas pelnas akcijai augo 16 proc. iki 1,84 dolerių ir viršijo agentūros „FactSet“ kalbintų analitikų prognozes, kurių vidurkis – 1,7 dolerio akcijai.
Pardavimų pajamos siekė 21,44 dolerių ir buvo kiek kuklesnės rinkos prognozių (21,48 mlrd. dolerių).
Pardavimai kiekybine išraiška sumenko 1 proc., o kainos buvo padidintos 4 procentais.
Kosmetikos ir parfumerijos gaminių pardavimų pajamos didėjo 1 proc. iki 3,85 mlrd. dolerių, produktų naminiams augintiniams – 6 proc. iki 1,73 mlrd. dolerių, sveikatos priežiūros produktų – 4 proc. iki 3,17 mlrd. dolerių, namų apyvokos prekių – 5 proc. iki 7,42 mlrd. dolerių, prekių vaikams ir asmens higienos prekių – 2 proc. iki 5,15 mlrd. dolerių.
„Procter & Gamble“ veiklą pradėjo 1837 metais kaip nedidelė šeimos įmonė, gaminusi muilą ir žvakes Cincinatyje. Dabar bendrovės produkcijos portfelis sudarytas iš apytikriai 10 prekių kategorijų ir maždaug 65 prekių ženklų, siūlomų beveik 70 šalių. Bene labiausiai žinomi – „Pampers“, „Tide“, „Ariel“, „Fairy“, „Always“, „Lenor“, „Oral-B“, „Olay“, „Tampax“, „Old Spice“, „Pantene“, „Head & Shoulders“, „Fusion“, „Gillette“, „Mach3“, „Venus“, „Braun“.