Pernai iš viso sutelkta per 43 mln. eurų – 80 proc. daugiau negu 2021 metais, kuomet sutelkta 24 mln. eurų.
„Profitus“ įkūrėja ir vadovė Viktorija Čijunskytė teigia, kad viena augimą pernai lėmusių priežasčių – gebėjimas suvaldyti procesus metų pradžioje, kuomet rinkai įtakos turėjo Ukrainoje prasidėjęs plataus masto karas.
„Mūsų investuotojai stabtelėjo tik porai savaičių ir vėl grįžo su investicijomis, tai vertiname kaip aiškų pasitikėjimą mumis“, – pranešime nurodė ji.
V.Čijunskytės teigimu, 2023 metais augimas bus išlaikomas, padidinta vadovų komanda, suplanuota naujų produktų bei geografinė plėtra.
2018 metai įkurta „Profitus“ iš viso sutelkė daugiau kaip 91 mln. eurų, finansavo 724 projektus, platforma turi daugiau kaip 28 tūkst. registruotų vartotojų.