04 12

„Publicum FComm“ atsiskiria nuo „Publicum“, veiks nauju „Fcomm“ vardu

Lietuvos strateginės komunikacijos agentūrai „Publicum Group” pardavus likusias 35 proc. finansinės komunikacijos bendrovės „Publicum FComm“ akcijų jos vadovui Vaidotui Vyšniauskui, pastaroji veiks savarankiškai „Fcomm“ vardu.
Žiniasklaida
Žiniasklaida / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Po neskelbiamos vertės sandorio V.Vyšniauskas valdys visas agentūros akcijas, penktadienį pranešė „Fcomm“.

Pasak V.Vyšniausko, agentūros veikla nekis, ji toliau teiks finansinės ir strateginės komunikacijos, krizių komunikacijos bei ryšių su žiniasklaida bei investuotojais paslaugas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis