„Puma“ pajamos 2023-aisiais didėjo 1,6 proc.

Vokietijos sporto prekių gamintoja „Puma SE“ pranešė pardavimų pajamų 2023-aisiais gavusi 1,6 proc. daugiau nei 2022 metais – 8,6 mlrd. eurų.
Daniel Vogl / dpa/picture-alliance
Daniel Vogl / dpa/picture-alliance

Pasak pranešimo, kuriame pateikiami išankstiniai veiklos praėjusiais metais duomenys, atmetus valiutų kursų pokyčius, ypač Argentinos peso nuvertėjimo, įplaukos augo 6,6 procento.

EBIT pelno rodiklis (pelnas iki mokesčių ir palūkanų atskaičiavimų) sumenko 3 proc. iki 622 mln. eurų, o grynasis pelnas – 11 proc. iki 305 mln. eurų.

Paskutinio metų ketvirčio įplaukos sunyko 9,8 proc. iki 1,98 mlrd. eurų, EBIT – išaugo 2,3 karto iki 94 mln. eurų, grynasis pelnas krito 43 proc. iki 0,8 mln. eurų.

Galutinius veiklos 2023-aisiais rezultatus bendrovė skelbs vasario pabaigoje.

Per pastaruosius 12 mėnesių „Puma“ rinkos kapitalizacija aptirpo trečdaliu iki 6,34 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų