R.Karbauskis: imsimės visų priemonių, kad maisto produktų kainos nekiltų

Vyriausybė ir Seimas imsis visų priemonių, kad maisto kainos prekybos tinkluose nekiltų, sako Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) vadovas Ramūnas Karbauskis.
Ramūnas Karbauskis
Ramūnas Karbauskis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Mes imsimės visų įmanomų priemonių, kad kainos Lietuvoje prekybos tinkluose maisto produktų nekiltų“, – antradienį interviu Žinių radijui sakė R.Karbauskis.

Anot jo, viena galimų priemonių būtų prekybos centrų darbo laiko ribojimas savaitgalį, taip paskatinant mažesnių parduotuvių steigimąsi.

„Jei turėtumėme tuos pačius mechanizmus, kuriuos galėtumėme naudoti maisto kainoms reguliuoti, tikrai tai padarytumėme, bet ten yra truputį kitaip, maisto kainos taip nesireguliuoja, mes greit sulauktume sankcijų iš Europos Sąjungos. Bet kai kurias priemones mes galime ir viena priemonių – pakeisti darbo tvarką ir uždrausti prekybos centrams dirbti savaitgalį“, – kalbėjo R.Karbauskis.

Premjeras Saulius Skvernelis pirmadienį teigė, kad prekių ir paslaugų kainų augimą gali pažaboti didesnė konkurencija, jos mažmeninėje rinkoje šiuo metu trūksta. Jis patvirtino, kad svarstoma palengvinti naujų mažesnių parduotuvių steigimą, ūkininkų produkcijos pardavimą, taip pat mažinti didžiųjų prekybos tinklų įtaką, galbūt ribojant jų darbo laiką savaitgaliais.

Seimas birželio pabaigoje ėmėsi „tvarkiečių“ siūlomos Darbo kodekso pataisos, kad nuo 2019 metų didieji prekybos centrai nedirbtų per šventes ir paskutinį mėnesio sekmadienį. Darbo kodekse įrašyta 13 šventinių dienų: Kūčios, Kalėdos, Naujieji metai, Velykos, valstybingumo datos, Rasos, Žolinė, Motinos ir Tėvo dienos bei kitos.

Lenkijoje nuo šių metų kovo iki metų pabaigos parduotuvėms leista dirbti du sekmadienius per mėnesį, 2019 metais – vieną, o nuo 2020 metų darbas sekmadieniais bus uždraustas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis