Trečiadienį pranešta, kad Klaipėdos jūrų uostas į valstybės biudžetą pervedė 28 mln. eurų pelno įmoką – maždaug 6 mln. eurų daugiau, nei praėjusį penktadienį patvirtino uosto valdyba (21,7 mln. eurų).
„Per 2018 metais vykusias derybas Finansų ministerija prašė padidinti mūsų dalį, tai mes ir didiname. Investicijoms uostas lėšų turi, jo pinigų srautas geras, jis pajėgus sumokėti daugiau. Tai bus didžiausia įmoka uosto istorijoje“, – BNS aiškino R.Masiulis.
Jis kol kas negalėjo pasakyti, kurios dar įmonės mokės didesnius, nei planuota, dividendus, nes kol kas nebaigtos audituoti finansinės ataskaitos.
Tris oro uostus valdanti valstybės įmonė Lietuvos oro uostai anksčiau pranešė už 2018 metus ketinanti sumokėti rekordinius dividendus. Pernai ji sumokėjo 3,4 mln. eurų – daugiausia per įmones veiklos istoriją.
2018 metais susisiekimo įmonės valstybės biudžetą papildė 65,7 mln. eurų – apie 10 kartų daugiau nei 2017 metais. Vien „Lietuvos geležinkeliai“ išmokėjo 34 mln. eurų dividendų, Klaipėdos uostas – 22,33 mln. eurų, „Kelių priežiūra“ – 4,5 mln. eurų.
R.Masiulis tikisi, kad dar šiemet pavyks privatizuoti Turto bankui perduotą įmonę „Problematika“ – iš jos pardavimo tikimasi apie 5 mln. eurų pajamų.