R.Vainienė: į prekybos centrus daugiau žmonių eis darbo dienomis

Vyriausybei iš esmės nutarus leisti atnaujinti visų parduotuvių veiklą, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė sako nesuprantanti, kodėl prekybos centrų parduotuvės negali dirbti savaitgaliais.
Rūta Vainienė
Rūta Vainienė / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Rūta Vainienė tikina, kad prekybininkai gali veikti saugiai.

„Man labai gaila, kad mums nepavyko įrodyti to sprendimų priėmėjams, kad visa prekyba ir visomis dienomis gali veikti saugiai. Nelabai suprantama, kuo skiriasi parduotuvė, esanti prekybos centre, nuo kokios nors kitos didelės parduotuvės“, – BNS sakė ji.

Ji pripažino, kad tokį pasiūlymą Vyriausybei teikė patys prekybos centrai.

„Pasiūlymą teikė patys prekybos centrai, bet mūsų pozicija šiuo atveju išsiskyrė, nes mes iš veikiančių ne prekybos centruose, o šiaip iš veikiančių parduotuvių turime informaciją, kad prekyboje veikti yra saugu. (...) Patys siūlė tokį variantą, matyt, iš visiškos nevilties“, – BNS sakė ji.

Anot R.Vainienės, ribojimas paskatins daugiau žmonių apsipirkinėti darbo dienomis, todėl gali būti labiau „suspaustas“ lankomumas.

Komentuodama siūlomą plotą vienam prekybos centro lankytojui – 50 kv. metrų – ji teigė, kad prekybininkai siūlė užtikrinti 40 kv. metrų plotą. Anot R.Vainienės, bet koks didesnis reikalavimas būtų sunkiai pagrindžiamas.

„Jau 40 kv. metrų vienam žmogui būtų dvigubai daugiau negu kitose parduotuvėse, kurių pavadinimai prasideda I, S, M raidėmis“ , – sakė asociacijos vadovė.

Veikiančiose prekybos vietose šiuo metu galioja 20 kv. metrų ploto reikalavimas, o maisto parduotuvėse – 15 kv. metrų.

Vyriausybė trečiadienį iš esmės nutarė atverti parduotuves prekybos centruose ir turguje, tačiau jos negalės veikti savaitgaliais. Galutinį sprendimą Vyriausybė turėtų priimti ketvirtadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis