Šiemet sausį–birželį įmonės apyvarta buvo apie 41,4 mln. litų – 3,4 proc. mažesnė nei tuo pačiu metu pernai, kai ji siekė 42,8 mln. litų, rašo „Verslo žinios“.
„Viena iš priežasčių, lėmusių apyvartos sumažėjimą, tai, jog visų gėrimų kategorijų kainos yra nuvažiavusios žemyn“, – sakė „Ragučio“ generalinis direktorius Vytautas Meištas.
Pirmąjį šių metų pusmetį „Ragučio“ gaminamų gėrimų pardavimai litrais ūgtelėjo 4,5 proc. nuo 26 mln. iki 27 mln. litrų. Alaus parduota 10 proc. daugiau, alkoholinių kokteilių pardavimai šoktelėjo 20 proc., o gaiviųjų gėrimų –14 proc. Krito tik sidro pardavimai – palyginti su pernai jo parduota 8 proc. mažiau.
Anot V.Meišto, šiemet pardavimai sustojo čiuožę žemyn. Jis prognozuoja, kad visa Lietuvos alaus rinka šiemet išliks maždaug 2009 metų lygio. „Ragutis“ planuoja šiemet alaus parduoti daugiau, tačiau bendrovės apyvarta turėtų būti panaši kaip pernai.
„Kritimo daugiau nebebus. Rinka stabilizavosi – tiek geros vasaros dėka, tiek ir dėl pardavimų akcijų, kurių šiemet vykdoma daugiau“, – sakė V.Meištas.