Registrų centras: nuo šiol galimybių pasas galios du mėnesius

Nuo praėjusios savaitės įsigaliojęs 1 mėnesio galimybių paso galiojimo terminas nuo šiol ilginimas iki 2 mėnesių. Tai reiškia, kad galimybių paso QR kodą nuo šiol reikalinga atnaujinti kas 60 dienų, rašoma Registrų centro pranešime žiniasklaidai.
Kavinėse pradėjo veikti galimybių pasas
Kavinėse pradėjo veikti galimybių pasas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Atkreiptinas dėmesys, kad kaskart atnaujintas galimybių pasas, nepriklausomai nuo nurodyto galiojimo termino, galios pagal numatytas galimybių paso išdavimo sąlygos ir terminus – kaip antai, 210 dienų nuo diagnozuotos COVID-19 ligos ar nustatytų laboratorinių testų rezultatų galiojimo terminų. Praėjus nustatytiems persirgimo ar laboratorinių tyrimų galiojimo terminams, tikrinant galimybių paso QR kodą, jis bus negaliojantis.

Primenama, kad galimybių pasą gali gauti asmenys gavę neigiamą COVID-19 testo rezultatą, pasiskiepiję ar persirgę šia liga.

Gegužės pabaigoje šalyje įsigaliojęs vadinamasis galimybių pasas sudarė sąlygas jį turintiems asmenims taikyti švelnesnes karantino sąlygas. Per visą laikotarpį galimybių pasą atsisiuntė daugiau kaip 700 tūkst. asmenų, kartu su pakartotiniais atsisiuntimais bendras galimybių paso atsisiuntimų skaičius viršija 2 milijonus.

Galimybių pasą galima atsisiųsti apsilankius puslapyje ir patvirtinus savo tapatybę elektroninėmis priemonėmis (e.parašu ar e.bankininkyste). Tokių priemonių neturintiems ar jomis nesinaudojantiems galimybių pasas išduodamas Registrų centro klientų aptarnavimo padaliniuose – nuo gegužės pabaigos tokiu būdu iš viso išduota per 13 tūkst. galimybių pasų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis