Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Reklama su C.Kaepernicku „Nike“ internetinius pardavimus išaugino 31 proc.

JAV sporto prekių gigantė „Nike“ praėjusią savaitę fiksavo įspūdingą internetinių pardavimų augimą po to, kai įmonė pradėjo reklamos kampaniją, kurios veidu tapo prieštaringasis amerikietiško futbolo žaidėjas Colinas Kaepernickas.
Colinas Kaepernickas
Colinas Kaepernickas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pardavimai bendrovės internetinėje parduotuvėje rugsėjo 2-6 dienomis, palyginti su ta pačia praėjusių metų savaite, išaugo 31 proc., rašo agentūra „MarketWatch“, remdamasi tyrimų įmonės „Edison Trends“ duomenimis.

„Buvo maniusių, kad Kaepernicko prisiviliojimas lems kritusius pardavimus, bet mūsų duomenys rodo priešingą tendenciją“, – sako viena iš „Edison Trends“ įkūrėjų Hetal Pandya.

Pasak bendrovės 4C rinkodaros direktoriaus Aarono Goldmano (Arono Goldmano), „Nike“ veikė ryžtingai garsiojo šūkio „Just Do It“ (liet. „Tiesiog padaryk tai“) kampanijos veidu pasirinkdama C. Kaepernicką. Anot jo, „Nike“ tokį sprendimą priėmė turėdama omenyje savo tikslinę auditoriją, kuriai rasinės lygybės problemos yra labai svarbios.

C.Kaepernickas išgarsėjo 2016-aisiais, kuomet protestuodamas prieš rasinę neteisybę ėmė priklaupinėti per Jungtinių Valstijų himną. Amerikietiško futbolo lygoje NFL jis nežaidžia nuo praėjusių metų pradžios, kai jo paslaugų atsisakė „San Francisco 49ers“ ekipa.

Nors pats C. Kaepernickas NFL nerungtyniauja jau kurį laiką, kiti lygos žaidėjai taip pat įsitraukė į jo pradėtą judėjimą, kurio vienu aršiausių kritikų yra JAV prezidentas Donaldas Trumpas.

JAV prezidentas taip pat nepagailėjo kritikos ir „Nike“ už sprendimą pasirinkti C.Kaepernicką naujuoju įmonės reklamos veidu.

Praėjusią savaitę šiek tiek kritusios „Nike“ akcijos pirmadienį sutvirtėjo 2,2 procento.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos