Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Reklamos per LRT draudimas – naudingas kitoms televizijoms

Nuo 2015 metų trečiame pagal pasiekiamos auditorijos dalį kanale LRT nebeliks komercinės reklamos. Pasak žiniasklaidos planavimo ekspertų, didžiausią naudą pajus didžiosios televizijos, rašo portalas vz.lt.
LRT
LRT / Andriaus Ufarto/BFL nuotr.
„Uždraudus komercinę reklamą LRT, pirmiausia naudą pajus didžiosios televizijų grupės. (...) Tikėtina, kad 2015 metais TV reklamos rinka augs lėčiau, nes dalis reklamuotojų nuspręs papildomai nedidinti TV rinkodaros biudžetų, o reklamos kainos infliaciją kompensuoti tik perskirstant LRT biudžetą“, – svarsto žiniasklaidos planavimo agentūros „Alpha Baltic Vilnius“ vadovas Vaidas Chormanskis.

Anot jo, su didesniais iššūkiais susidurs dvi didesnės reklamuotojų grupės: farmacininkai, kurie patrauklią tikslinę auditoriją galėjo pasiekti pigiau nei didžiuosiuose televizijos kanaluose, ir alkoholinių gėrimų reklamuotojai, kuriems dar labiau bus apribota po 23 valandos televizijoje pasiekiama auditorijos dalis.

Žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovo Vasario Oržekausko teigimu, pagrindiniai pretendentai dalijantis LRT biudžetą bus „MG Baltic Media“ grupė, valdanti televizijos kanalus LNK, TV1, „InfoTV“ ir BTV, bei „MTG grupė“, kuriai priklauso kanalai TV3, TV6, TV8 ir RTR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos