„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Reklamos šuolis pernai fiksuotas kine ir internete, smukimas – laikraščiuose

Didžiausias reklamos kiekio šuolis 2012 metais, skaičiuojant reklamos plotą ir laiką, užfiksuotas kine – 53,2 proc., internete reklamos pagausėjo 17,4 proc., o laikraščiuose jos išspausdinta 23,5 proc. mažiau.
Vyras su maišu ant galvos laiko Lietuvos vėliavėlę ir pinigus
Vyras su maišu ant galvos laiko Lietuvos vėliavėlę ir pinigus / BFL nuotr.
Temos: 3 Henkel „Iki“ TV

Reklamos pajamos dar skaičiuojamos, tačiau rinka neabejoja, kad metinis rodiklis jau antrus metus iš eilės bus teigiamas, pirmadienį rašo „Verslo žinios“.

Televizijose reklamos laikas 2012 metais, palyginti su ankstesniais metais, išaugo 20 proc. Šį didėjimą bene labiausiai lėmė televizijos kanalų „Info TV“, „Liuks!“, „MTV Mir“ ir „TV8“ mastai, kuriuos rinkos tyrimų bendrovė TNS LT pradėjo matuoti nuo šių metų pradžios.

Televizijų biudžetus didino didžiausi sektoriai pagal išlaidas televizijos reklamai – mobiliojo ryšio operatoriai, farmacijos įmonės ir prekybos tinklai. „Finansinių paslaugų įmonės, esančios ketvirtoje vietoje, išlaidas reklamai televizijoje didino net 50 proc.“, – skaičiuoja „Aegis Media“ grupės, Lietuvoje valdančios „Carat“ ir „Vizeum CMS“ reklamos planavimo agentūras, žiniasklaidos direktorius Marius Marčenkovas.

Pernai, kaip ir 2011-aisiais daugiausia reklamos užsakė bendrovės „Tele2“, „Studio Modema“, „Omnitel“, „Procter & Gamble“, „MaximaLT“, „Bitė“, „Henkel“, „Unilever“, „Palink“, „Kraft Foods“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“