„Revolut“ kriptovaliutas atrakino visiems – žada sandorius per 30 sekundžių

Finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ pranešė sudaranti galimybes visiems vartotojams įsigyti, saugoti ir iškeisti bitkoinus, laitkoinus ir eterį iš 25 įprastų valiutų – anksčiau tą galėjo ribotas vartotojų skaičius. Tačiau gali tekti luktelėti – vartotojai, norintys atsirakinti kriptovaliutų paslaugą, pateks į bendrą laukiančiųjų sąrašą ir paeiliui sulauks pasiūlymo atrakinimo.
Lietuvoje siūlys atlyginimus pervesti į „Revolut“ sąskaitas
Lietuvoje siūlys atlyginimus pervesti į „Revolut“ sąskaitas / „Revolut“ nuotr.

„Revolut“ aiškina, kad kriptovaliutų bus galima įsigyti bet kokia palaikoma valiuta –pvz., Lenkijos zlotais ar Šveicarijos frankais, tai leis išvengti valiutos keitimo mokesčių.

Patys vartotojai kriptovaliutų tiesiogiai nekontroliuos – jos saugomos „Revolut“ programėlėje. Tarpusavyje vartotojai gali vienas kitam persiųsti turimus bitkoinus, laitkoinus ar eterį nemokama, tačiau pervesti į išorės pinigines kriptovaliutų šiuo metu negalima.

Anksčiau prieigą prie kriptovaliutų turėjo tik „Premium“ narystę turintys vartotojai arba tie, kurie sėkmingai į „Revolut“ prijungdavo dar tris asmenis.

Tuomet dėl milžiniškos kriptovaliutų paklausos buvo sutrikęs „Revolut“ paslaugų teikimas.

„Buvome pritrenkti to, kiek žmonių – ypač lietuvių – susidomėjo mūsų kriptovaliutų paslauga, todėl dabar labai džiaugiamės galėdami ją pasiūlyti visiems savo vartotojams. Visos sistemos buvo atitinkamai atnaujintos ir testuojamos, taigi esame pilnai pasiruošę susitvarkyti su paklausa ir išvengti sistemos trikdžių“, – teigia „Revolut“ Baltijos regiono vadovas Andrius Bičeika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis