„Revolut“ tikisi dėl naujos strategijos pasiekti 100 mln. klientų visame pasaulyje per 5 metus. Naujiems biurams ketinama suteikti autonomiją „veikti pagal vietos rinkos poreikius“, juose per 6 mėnesius bus sukurta 200 darbo vietų.
„Matome, kad atėjo laikas lūžiui – natūralu, kad darydamas tą patį, naujų rezultatų nepasieksi, todėl ir nusprendėme peržiūrėti savo strategiją, siekiant dar greitesnio augimo. Dabartiniai rezultatai džiugina ir lenkia bet kokias prognozes, kai tik įmonė buvo įkurta, tačiau matome, kad tai tėra tik ledkalnio viršūnė“, – pranešime teigia „Revolut“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų Nikolajus Storonskis.
Lietuvoje „Revolut“ neseniai paskelbė pradėję 70-ties naujų darbuotojų paiešką, tarp jų – banko vadovų, klientų aptarnavimo specialistų, atitikties agentų, programuotojų.
Lietuvoje „Revolut“ turi 175 000 klientų, o Vilniuje programėle naudojasi penktadalis vyresnių nei 18 metų gyventojų.
Artėjant kovo 29 d., Britanijos pasitraukimo iš ES dienai, N.Storonskis išreiškė susirūpinimą dėl lėtų vietos valdžios veiksmų užtikrinant lengvatinę aukštos kvalifikacijos darbuotojų vizų išdavimo sistemą. Įmonei tai svarbu siekiant įdarbinti tokius specialistus, kaip aukšto lygio ir patirties programuotojai, inžinieriai, ar duomenų analitikai.
„Didžiosios Britanijos fintech sektorius smarkiai remiasi viso pasaulio specialistų talentu ir darbu. Jei Londonas nori išlikti svarbiausiu technologijų ir fintech centru Europoje, valdžia turi garantuoti, kad aukštos kvalifikacijos darbuotojai nepatirs sunkumų gaunant reikalingas darbo vizas. Didžiajai Britanijai būtų visiškai nelogiška atsisakyti aukštas pajamas ir aukštus mokesčius mokančių talentingų specialistų“, – teigia N.Storonskis.
Plėtros darbams užsienio rinkose „Revolut“ buria atskirą komandą, kuri bus atsakinga už reikalingų bankinių, investicinių ir kredito licencijų naujose rinkose gavimą.