„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Richemont“ ketvirčio pardavimai augo mažiau nei prognozuota

Sumažėjus paklausai Honkonge ir kitose Azijos šalyse, prabangos prekių milžinės „Cie. Financiere Richemont“ pardavimai trečiąjį įmonės finansinių metų ketvirtį augo 3,7 proc. – nuo 2,94 mlrd. eurų tuo pat laikotarpiu metais anksčiau iki 3,05 mlrd. eurų.
Eurai
Eurai / AFP/„Scanpix“ nuotr.
Analitikai prognozavo, kad įmonės pardavimai spalio-gruodžio mėnesiais sudarys vidutiniškai 3,095 mlrd. eurų.

Europoje pardavimai augo 10 proc., Šiaurės ir Pietų Amerikoje - 14 procentų.

Tuo tarpu Azijoje pardavimai sumažėjo 5 procentais.

Tarptautinei korporacijai „Richemont“ priklauso maždaug 20 žinomų prekės ženklų, įskaitant „Cartier“, „Van Cleef & Arpels“, „Jaeger-LeCoultre“, „Piaget“, IWC, „Baume Mercier“, „Vacheron Constantin“, „Officine Panerai“, „A.Lange Sohne“, „Montblanc“, „Montegrappa“, „Alfred Dunhill“, „Chloe“, „Lancel“ ir „Giampiero Bodino“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų