Rinkdamiesi kalendorius klientai pasigenda Lietuvos vaizdų ir vertina patarimus

Prekybininkai sako, kad kalendorių pardavimai yra stabilūs ir pastaruosius kelis metus reikšmingai nekito, o dėl karantino dėl koronaviruso sumenkę pardavimai jau atsistatė.
Kalendorius
Kalendorius / 123rf.com nuotr.

Vilniaus centrinio knygyno „Vaga“ pardavėjos konsultantės Dainos Krasauskienės teigimu, „kalendorių perkamumas yra didelis“.

„Šiemet juos perka neblogai, šiek tiek geriau nei pernai. Nepasakyčiau, kad prastėja pastaraisiais metais. Aišku, nuperkama ne tiek, kaip tais laikais, kol nebuvo interneto, to tokio didelio virtualumo, ir net ne kaip prieš kokį dešimt metų, tada kalendoriai buvo aktualesni. Dabar daug kas be jų apsieina – daug kas kalendorius telefonuose turi“, – BNS teigė D.Krasauskienė.

123RF.com nuotr./Kalendorius
123RF.com nuotr./Kalendorius

„Esame centrinis knygynas ir labai patogi dislokacijos vieta (Vilniaus centre – BNS), patogu privažiuoti vyresnio amžiaus žmonėms, todėl jų daugiausia ir atvyksta įsigyti kalendorių, ypač vieno lapo ar su plėšomais lapeliais. Iš pastarųjų dažniau renkasi su patarimais apie sveikatą, su astrologine informacija“, – pridūrė ji.

D.Krasauskienė pabrėžė, kad prieš pandemiją buvę kalendorių pirkimai grįžo į vėžes, nes per karantiną jų įsigyti ateidavo mažiau žmonių: „Dabar grįžo mūsų senjorai – pagrindiniai pirkėjai“.

Pasak jos, jaunimas vienareikšmiai renkasi darbo kalendorius: „Tokių plėšomų jiems tikrai nereikia, nebent dovanoti“.

Vilniaus knygyno atstovės teigimu, rinkdamiesi didelius, ant sienos kabinamus kalendorius, pirkėjai dažnai prasitaria pasigendantys „lietuviškesnių vaizdų“: „Gal dovanai perka į kitas šalis. Čia gyvenantiems užsieniečiams tai irgi aktualu.“

Interneto knygyno patogupirkti.lt, kur siūlomi 135 skirtingi kalendoriai, pardavimų ir rinkodaros vadovo Giedriaus Milašiūno teigimu, kaip ir kasmet, ypač populiarūs dideli sieniniai kalendoriai su 2023-iųjų kinų zodiako herojais.

„Pas mus šiais metais nuo lapkričio 1 dienos iki dabar daugiausia parduota sieninių kalendorių, paskui advento kalendorių vaikams. Mažiausiai pardavimai stalo kalendorių“, – BNS teigė G.Milašiūnas.

Parduotuvių tinklo „Rimi“, kurio asortimente 154 rūšių kalendoriai, atstovė Gabrielė Šerėnienė pabrėžė, kad daugiau nei pusė jų yra darbo kalendoriai.

„Pasibaigus gruodžio ir sausio mėnesiams, kai šių prekių pardavimai yra aktualiausi, matysis bendrieji pardavimų rezultatai ir apsipirkimo tendencijos. Tačiau šiuo metu jau stebime, kad labai populiarūs yra kalendoriai su magnetais“, – tvirtino ji.

Prekybos tinklo „Maximos“, siūlančios apie 200 skirtingų kalendorių, Rinkodaros departamento direktorė Renata Kežionienė BNS nurodė, kad kalendorių pardavimai, įsibėgėję dar spalį, paskutinėmis gruodžio savaitėmis pasiekia piką.

„Daugiausia nuperkama kabinamų kalendorių, kuriuos pirkėjai renkasi pagal formatą ir, žinoma, dizainą bei estetiką. Itin paklausūs specializuoti plėšomi kalendoriai, pavyzdžiui, skirti sodininkams ir daržininkams. Šiemet pastebime didesnį pirkėjų susidomėjimą kalendorinėmis darbo knygomis“, – sakė R.Kežionienė.

Pasak jos, šventiniai Advento kalendoriai, kurie vaikams padeda skaičiuoti dienas iki Kalėdų ir kasdien pravėrus langelį pradžiugina saldžia staigmena, praktiškai išperkami per lapkritį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis