RRT: Lietuvos pašto universalios pašto paslaugos kokybė pernai pagerėjo

Lietuvoje siunčiamų korespondencijos siuntų kokybė pernai viršijo reikalavimus, trečiadienį skelbia Lietuvos pašto 2023 metų universaliosios pašto paslaugos kokybės vertinimą atlikusi Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
Bendrovės „Paysera“ paštomatų tinklas „Lockers“
Bendrovės „Paysera“ paštomatų tinklas „Lockers“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Pasak tarnybos, tarptautinių pirmenybinių korespondencijos siuntų, siųstų tarp Europos Sąjungos (ES) valstybių, kokybė taip pat pagerėjo, nors Bendrijos vidurkio dar nepasiekė.

„2023 metais vidutinis korespondencijos siuntos siuntimo laikas iš Lietuvos į ES valstybes buvo 6,9 dienos, kai palyginti iš Latvijos – 3,7 dienos, iš Estijos – 4,6 dienos ir iš Lenkijos – 6,7 dienos“, – pranešime teigė RRT Geležinkelių ir pašto reguliavimo grupės vadovė Rita Liuokaitytė.

Pernai Lietuvoje jau kitą darbo dieną pernai buvo pristatyta 90 proc. kontrolinių pirmenybinių korespondencijos siuntų (nustatytas reikalavimas – 85 proc.), trečią darbo dieną – 99 proc. (reikalavimas – 97 proc.).

Praėjusiais metais Lietuvos pašto siunčiamų tarptautinių pirmenybinių korespondencijos siuntų iš Lietuvos į ES valstybes siuntimo laikas vidutiniškai sutrumpėjo 1,3 dienos, dėl ko tokių siuntų kokybės pristatymo rodikliai pagerėjo daugiau nei du kartus.

„Pernai pritaikyta sankcija turėjo teigiamos įtakos Lietuvos pašto teikiamų tarptautinių universaliosios pašto paslaugos kokybės gerėjimui. Tikimės, kad Lietuvos paštas ir toliau dės pastangas, siekdamas užtikrinti aukštos kokybės universaliosios pašto paslaugos teikimą visiems Lietuvos gyventojams“, – teigė R. Liuokaitytė.

Lietuvos paštas iki 2026 metų pabaigos yra įpareigotas teikti universaliąją pašto paslaugą visoje Lietuvos teritorijoje, jos nuostoliai kompensuojami valstybės biudžeto lėšomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis