„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

RRT: šiemet klientams priteista 35 tūkst. eurų, daugiausia iš mobiliojo ryšio operatorių

Pirmą šių metų pusmetį išnagrinėjus daugiau nei 200 ginčų tarp vartotojų ir paslaugų teikėjų, vartotojams priteista beveik 35 tūkst. eurų, pirmadienį pranešė Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT).
Elektroninė prekyba
Elektroninė prekyba / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Tarnybos teigimu, per šešis mėnesius iš visų išspręstų ginčų daugiausia buvo susiję su mobiliojo ryšio operatoriais.

„Šį pusmetį daugiausia vartotojų skundų sulaukėme dėl „Bitė Lietuvos“ pakeistų sutarčių sąlygų ir dėl „Tele2“ sutarties nutraukimo mokesčių“, – pranešime teigė RRT Teisės ir vartotojų teisių apsaugos grupės vadovė Aridana Jurčiukonienė.

Anot jos, iš pašto rinkos – didžioji dalis nagrinėtų atvejų buvo dėl Lietuvos pašto ir dingusių siuntų, bei dėl siuntų pristatymo bendrovės „DPD Lietuva“ ir žalos atlyginimo dėl sugadintų siuntų.

78 proc. ginčų baigėsi taikiai, likę – išspręsti tenkinant arba iš dalies tenkinant vartotojų prašymus, pastarųjų daugiau ginčų sudarė „Tele2“ sutarties nutraukimo mokesčiai.

Per 2023 metus RRT išnagrinėjo 380 vartotojų skundų dėl elektroninių ryšių paslaugų, pusę jų patenkinus, klientams grąžinta 11 tūkst. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“