Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rudenį atpigo vaisiai ir daržovės

Vaisiai ir daržovės lietuviškame prekybos tinkle „Maxima“ per metus atpigo, o dalies jų kainos sumažėjo net keliasdešimt procentų. Pranešime žiniasklaidai teigiama, kad tai įvertino ir pirkėjai: tos pačios kokybės, tačiau pigesnių maisto produktų šių metų spalį į krepšelius įsidėta gerokai dažniau.
Vaisiai ir daržovės
Vaisiai ir daržovės / „Fotolia“ nuotr.

Vilma Drulienė, „Maximos“ pirkimų departamento direktorė, sako, kad vaisių ir daržovių skyriuje kainų pokyčius daugiausia lemia sezoniškumas, visgi derybos su tiekėjais leidžia kai kuriuos produktus pasiūlyti pigiau, nei jie kainavo prieš metus.

Kai kurie produktai atpigo ypač smarkiai. Pavyzdžiui, mangai parduotuvėse spalio mėnesį kainavo beveik 40 proc. pigiau nei prieš metus. Agurkų pirkėjai galėjo įsigyti ketvirtadaliu pigiau nei pernai, o bananai, persimonai, cukinijos ir raudonosios paprikos atpigo 9–14 proc.

Palyginti su tuo pačiu periodu praėjusiais metais, šįmet keliais procentais sumažėjo ir morkų bei svogūnų kainos.

Dvigubai daugiau nupirkta mangų

Smarkiai atpigusius mangus lietuviai ir pirkti pradėjo rekordiškai: jų pardavimai šių metų sausio–spalio mėnesiais išaugo daugiau nei dukart, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai. Vien birželį mangų lietuviai nupirko net šešis kartus daugiau nei tą patį mėnesį prieš metus.

Atpigusių persimonų pardavimai šįmet išaugo 85 proc., bananų – beveik trečdaliu. Daugiau lietuviai nuperka ir pingančių daržovių: agurkų pardavimai padidėjo dviem trečdaliais, šakniavaisinių daržovių parduota 36 proc., svogūnų – 25 proc., o paprikų – dešimtadaliu daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos