Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Rugsėjį – 0,6 proc. mėnesinė infliacija

Statistikos departamentas praneša, kad rugsėjį, palyginti su rugpjūčiu, vartojimo prekių ir paslaugų kainos padidėjo 0,6 proc.
Pinigai
Pinigai / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.

Bendrajam vartotojų kainų pokyčiui didžiausią įtaką turėjo 1,1 proc. pabrangę maisto produktai ir nealkoholiniai gėrimai, 4,2 – drabužiai ir avalynė, 1,3 – sveikatos priežiūros prekės ir paslaugos ir 0,9 proc. atpigusios poilsio ir kultūros prekės ir paslaugos, 1,2 – ryšių prekės ir paslaugos.

Vartojimo prekių kainos per minėtąjį laikotarpį padidėjo 0,9 proc., o paslaugų kainos sumažėjo 0,3 proc.

Didžiausios įtakos maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų kainų pokyčiui turėjo 10 proc. pabrangusios daržovės ir bulvės, 1,1 proc. – duona ir grūdų produktai, 2,7 – kava, arbatžolės, kakava, 0,5 – pienas ir jo produktai, sūris, kiaušiniai, 0,8 proc. – vaisiai ir uogos.

Iš daržovių bei vaisių ir uogų daugiausia – 40,4 proc. – pabrango vaisinės daržovės (agurkai, pomidorai), 15 proc. – bulvės, 13,1 proc. – obuoliai, 4,3 – citrusų vaisiai, o daugiausia – 19,9 proc. – atpigo vynuogės, 8,5 – kopūstai, 6,1 proc. – šakniavaisiai (morkos, burokėliai).

Nuo metų pradžios (2010 m. rugsėjį, palyginti su 2009 m. gruodžiu) iš maisto produktų ir nealkoholinių gėrimų daugiausia – 46,4 proc. – pabrango kruopos, 28,2 – kakava, 10,7 – kava, 10 proc. – sviestas ir tepieji riebalų mišiniai, 8,1 proc. – pienas ir jo produktai, sūriai.

Rugsėjo mėnesį metinė (2010 m. rugsėjį, palyginti su 2009 m. rugsėju) infliacija sudarė 1,8 proc. Prekės per metus pabrango 2,9 proc., o paslaugos atpigo 1,6 proc.


 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos