Ruošiamasi „Rail Baltica“ bėgių tiesimui nuo Kauno iki Latvijos sienos

Ruošiamasi europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ bėgių statybai ruože nuo Kauno iki Latvijos sienos – už projektą Lietuvoje atsakinga bendrovė „LTG Infra“ konsultuojasi su rinka dėl planuojamo viršutinės kelio konstrukcijos įrengimo.
Kauno Palemono stotis
Kauno Palemono stotis / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Rail Baltica“ valdymo vadovas Dovydas Palaima sako, kad šiame ruože bus nutiesta beveik 170 kilometrų ilgio linija, kuria keleiviniai traukiniai važiuos iki 249 kilometrų per valandą greičiu.

„Šis pirkimas išsiskiria savo apimtimi ir technologiniais reikalavimais būsimiems kelio statytojams. Mūsų tikslas – išsigryninti potencialių rinkos dalyvių lūkesčius, galimybes, išgirsti jų įžvalgas bei rekomendacijas“, – pranešime sakė D.Palaima.

Konsultacijos su rinka vyks 1–2 mėnesius, o rangovo konkursą ketinama paskelbti pirmąjį šių metų ketvirtį. Jo vertė neskelbiama.

Rangovas turės užtikrinti medžiagų tiekimą, įrengti sandėliavimo ir komplektavimo bazes, atlikti skaldos balasto, iešmų, bėgių sankirtų įrengimo bei kelio stabilizavimo ir apdailos darbus.

Šiame ruože jau pradėtos pagrindinės linijos statybos – statoma sankasa ir inžineriniai statiniai beveik 30-ies kilometrų atkarpoje, geležinkelio tiltas per Nerį prie Jonavos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų