Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausio-balandžio mėnesiais, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 42,9 proc. iki 41,0 procento.
Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 39,4 proc. iki 40,6 proc., vyno – nuo 8,7 proc. iki 8,8 proc., putojančio vyno ir konjako rūšių gėrimų – nepakito – atitinkamai 2,5 proc. ir 4,1 procento.
Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 5,9 proc. iki 38,8 mln. dekalitrų, alaus – augo 0,8 proc. iki 300,8 mln. dekalitrų.
Vyno realizuota 3,8 proc. daugiau – 26,8 mln. dekalitrų, putojančio vyno – 2,8 proc. mažiau – 8,3 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 2,7 proc. mažiau – 3,7 mln. dekalitrų.
Iš viso per keturis šių metų mėnesius Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 2,2 proc. mažiau nei pernai sausį-balandį – 36,6 mln. dekalitrų.