Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusijoje – įspūdingas JAV įmonių įsitvirtinimo tempas

Įtempti Kremliaus ir Vakarų santykiai bei Rusijos valstybinėje žiniasklaidoje vykdoma šmeižto kampanija prieš JAV, panašu, kad neveikia rusų pirkimo įpročių. Kaip rašo naujienų svetainė gazeta.ru, pastaruoju metu amerikietiškos bendrovės tik dar stipriau įsitvirtino Rusijos rinkoje.
„McDonald's“ restoranas Maskvoje
„McDonald's“ restoranas Maskvoje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Rusai daugiau valgo ne tik amerikietiško greitojo maisto, bet ir dažniau apsiperka verslininkų iš JAV drabužių parduotuvėse.

Aktyvi JAV bendrovių ekspansija Rusijoje tęsiasi. 2014 m. antrąjį pusmetį– 2015 m. pirmojoje pusėje net 64 proc. Rusijoje naujai atidarytų prekybos vietų sudarė amerikietiškų prekių ženklų parduotuvės. Tuo tarpu verslininkai iš Švedijos ir Ispanijos Rusijoje atidarė vos po 8 proc. naujų mažmeninės prekybos vietų.

Vien tik per šiuos metus į Rusijos rinką įžengė 14 iki tol čia nematytų JAV prekinių ženklų.

Nors 2015 m. Rusijoje daugiau užsienietiškų mažmeninės prekybos parduotuvių užsidarė (1024), nei atsidarė naujų (991), tačiau ši tendencija nepalietė JAV bendrovių.

Per metus buvo uždarytos 165 JAV prekių ženklais pažymėtos parduotuvės, tačiau per tą patį laikotarpį atsidarė 364 naujos.

Nors iš Rusijos rinkos išėjo tokie JAV prekių ženklai kaip drabužių parduotuvės „American Eagle Outfitters“, ar greitojo maisto tinklas „Wendy's“, tačiau juos pakeitė aibė kitų – „Dockers“, „Forever 21”, (drabužiai), „Charley's Philly Steak“, „Great American Cookies“, „Magnolia Bakery“, „Pizza Hut“ (greitasis maistas ir konditerijos prekės) bei kiti.

Vien tik per šiuos metus į Rusijos rinką įžengė 14 iki tol čia nematytų JAV prekinių ženklų.

Viena iš JAV bendrovių sėkmės Rusijoje priežasčių yra ta, kad dauguma šioje šalyje veikiančių bendrovių yra orientuotos į kainai jautrių klientų segmentą, tiesa, yra ir išimčių.

Amerikiečių kompanijų siūlomų produktų Rusijos rinkai pasirinkimas iš tiesų yra platus ir taip pat apima brangesnius prekių ženklus.

Štai visai neseniai Rusijoje savo pirmąją parduotuvę atvėrė visame pasaulyje garsi juvelyrikos bendrovė „Tiffany“. Tačiau sparčiausiai populiarėjo amerikietiškasis greitasis maistas, o tai, ekspertų manymu, buvo nuspėjama. Ekonominio sunkmečio sąlygomis greitojo maisto suvartojimo kreivė visada šauna į viršų.

Būtent JAV greitojo maisto tinklai, tokie kaip „KFC“, „Burger King“, „McDonald's“, „Starbucks“ ar „Baskin Robbins“ ir demonstravo didžiausius plėtros tempus Rusijoje ir atidarė daugiausia naujų prekybos vietų per pastaruosius metus.​

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos