Rusijoje populiarėja alus, degtinės pirkimas sumažėjo

Rusijos nacionalinės statistikos žinybos „Rosstat“ duomenimis, šiemet, kaip ir pernai, auga alaus populiarumas, tuo tarpu degtinės – mažėja.
Degtinė
Degtinė / 123rf.com nuotr.

Vartojimą vertinant absoliučiu alkoholiu, degtinei tenkanti alkoholinių gėrimų vartojimo dalis sausį-rugpjūtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, sumenko nuo 42,0 proc. iki 40,2 procento.

Alaus lyginamasis svoris padidėjo nuo 40,8 proc. iki 42,7 proc., o vyno, putojančio vyno ir konjako rūšių gėrimų – nepakito – atitinkamai 8,2 proc., 2,3 proc., 3,8 procento.

Natūralia išraiška degtinės pardavimai sumenko 5,6 proc. iki 81,1 mln. dekalitrų, alaus – išaugo 3,0 proc. iki 679,1 mln. dekalitrų.

Vyno realizuota 1,7 proc. mažiau – 53,7 mln. dekalitrų, putojančio vyno – tiek pat – 16,4 mln. dekalitrų, konjako rūšių gėrimų – 0,1 proc. daugiau – 7,5 mln. dekalitrų.

Iš viso per aštuonis šių metų mėnesius Rusijos mažmeninėje rinkoje alkoholinių gėrimų, vertinant absoliučiu alkoholiu, parduota 1,4 proc. mažiau nei pernai sausį-rugpjūtį – 78,6 mln. dekalitrų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis