Rusijos oro transporto asociacijos duomenimis, per pirmąjį šių metų ketvirtį šalies oro bendrovės patyrė 24 mlrd. rublių (beveik 340 mln. eurų) pagrindinės veiklos nuostolį – 1,5 karto didesnį nei prieš metus.
„Nedžiuginantys rezultatai atspindi niūrias tendencijas, kurios tapo akivaizdžios dar pernai. Vietiniai skrydžiai pirmąjį metų ketvirtį lėmė 25,6 mlrd. rublių nuostolius, o iš tarptautinių reisų uždirbta vos 1,5 mlrd. rublių pelno“, – sakė asociacijos vadovas Vladimiras Tasunas.
„Tai, jog pernai keleivių sumažėjo 1,2 proc., o šiemet pirmąjį pusmetį – 8,4 proc., rodo, kad krizė – tik gilėja. (...) Akivaizdu, kad ją nepavyks įveikti didinant bilietų kainas ar atšaukus draudimą užsakomiesiems skrydžiams į Turkiją “, – pridūrė V.Tasunas.
Pernai žlugo didžiausia privati Rusijos skrydžių bendrovė „Transaero“, kuri pagal aptarnaujamų keleivių skaičių nusileisdavo tik valstybės kontroliuojamai „Aeroflot“, o trečia pagal dydį „UTair“ dėl skolų buvo priversta smarkiai sumažinti veiklos apimtis.
2015-aisiais Rusijos aviakompanijos patyrė 8,5 mlrd. rublių nuostolį.