Rusijos ekonomikos ministerija pagerino BVP augimo šiemet prognozę

Rusijos ekonominės plėtros ministerija pagerino balandį skelbtas šalies bendrojo vidaus produkto (BVP) augimo šiais metais, taip pat kai kurias kitas makroekonomines prognozes šiemet ir ateinantiems metams.
Maskva per pandemiją
Maskva per pandemiją / Xinhua via ZUMA Press nuotr.
Temos: 2 Rusija Ekonomika

„Naujosios prognozės yra tarpinės, artimiausiais mėnesiais bus vertinama raidą, o galutinės prognozės, kaip ir planuota, bus paskelbtos rugpjūčio pabaigoje arba rugsėjo pradžioje“, – teigiama ministerijos pranešime.

Šių metų ekonomikos plėtros prognozė padidinta nuo 2,9 proc. iki 3,8 proc., ateinančių metų – liko nepakeista – 3,2 procento.

Vidaus investicijų didėjimo 2021 metais prognozė pagerinta nuo 3,3 proc. iki 4,5 proc., 2022-aisiais – išliko 5,3 procento.

Pramonės gamybos augimo šiemet prognozė liko 2,0 proc., kitąmet – kilstelta nuo 3,4 proc. iki 3,6 procento.

Mažmeninės prekybos apyvartos augimo šiais ir ateinančiais metais prognozės padidintos atitinkamai nuo 5,1 proc. iki 6,9 proc. ir nuo 2,9 proc. iki 3,0 procento.

Infliacijos prognozė šiems metais padidinta nuo 4,3 proc. iki 5,0 proc., ateinantiems metams – liko 4,0 proc., o vidutinio nedarbo prognozės – atitinkamai sumažinta nuo 5,2 proc. iki 5,1 proc. ir nepakeista – 4,7 procento.

Vidutinio atlyginimo augimo prognozės pagerintos atitinkamai nuo 2,0 proc. iki 3,2 proc. ir nuo 2,3 proc. iki 2,4 proc., tuo tarpu gyventojų realiųjų pajamų augimo prognozės liko nepakeistos – 3,0 proc. ir 2,4 procento.

Rusijos ekonominės plėtros ministerija taip pat atnaujino rusiškos „Urals“ naftos barelio vidutinės kainos tarptautinėje rinkoje prognozes: 65,9 JAV dolerio šiemet (ankstesnė prognozė – 60,3 dolerio), 64,8 dolerio 2022 metais (56,2 dolerio).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis