Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Rusijos reklamos rinka šiemet ūgtelėjo ketvirtadaliu

Rusijos viešųjų ryšių agentūrų asociacija šalies reklamos rinką per tris šių metų ketvirčius įvertino apytikriai 395 mlrd. rublių, neskaičiuojant pridėtinės vertės mokesčio – 25 proc. daugiau nei prieš metus.
Rusijos vėliava
Rusijos vėliava / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Reklama Rusija

Palyginti su ikipandeminių 2019-ųjų atitinkamu laikotarpiu, rinka išaugo 15 procentų.

Didžiausias jos segmentas – reklamos internete – per metus ūgtelėjo 26 proc. iki 214-216 mlrd. rublių.

Televizijos transliuotojų pajamos iš reklamos padidėjo 20 proc. iki 133-134 mlrd. rublių, radijo – 30 proc. iki 9,6-9,7 mlrd. rublių.

„Out of home“ reklamos pajamos šoktelėjo 43 proc. iki 31,2-31,6 mlrd. rublių, iš jų stendinės – taip pat 43 proc. iki 27-27,4 mlrd. rublių.

Reklamos laikraščiuose segmentas per metus paaugo 4 proc. iki 2-2,1 mlrd. rublių, tuo tarpu žurnaluose – sumenko 2 proc. iki 3,5-3,6 mlrd. rublių.

2020-aisiais Rusijos reklamos rinka susitraukė 4 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai