Šaldymo baldų gamintoja NPI eksportą išaugino 60 proc.

Mažmenininkai tiek Lietuvoje, tiek užsienyje investuoja į parduotuvių atnaujinimą ir plėtrą, konstatuoja vienintelė šaldymo baldų gamykla Baltijos šalyse NPI, gaminanti šaldymo baldus su „Freor“ ženklu, kuri per pirmą šių metų pusmetį apyvartą padvigubino nepaisydama gąsdinančių kalbų apie antrąją krizės bangą.
Sandėlis
Sandėlis / Šarūno Mažeikos/BFL nuotr.
Temos: 2 Baldai Eksportas

Augimą lėmė tai, kad „Freor“ prekės ženklas darosi žinomas Vakarų Europoje, penktadienį rašo „Verslo žinios“.

„Mūsų eksportas per pirmąjį šių metų pusmetį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo maždaug 60 proc., o pardavimai Baltijos šalyse išaugo apie 40 proc.“, – skaičiuoja NPI generalinis direktorius Rytis Bernatonis.

Bendrovė Vokietijoje yra laimėjusi „Rewe group“ skelbtą konkursą įrengti 360 naujų parduotuvių ir atnaujinti per 500 grupei priklausiančio „Penny market“ parduotuvių tinklą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai