„Saudi Aramco“ pasirengusi IPO ir laukia palankių sąlygų rinkoje

„Saudi Aramco“ yra pasirengusi pradiniam viešam akcijų platinimui (IPO) ir laukia palankių sąlygų rinkoje, per investuotojams surengtą telefoninę konferenciją pareiškė Saudo Arabijos naftos milžinės finansų direktorius ir už finansinę strategiją bei plėtrą atsakingas vyresnysis viceprezidentas Khalidas al-Dabbaghas.
„Saudi Aramco“
„Saudi Aramco“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Apskritai bendrovė yra pasirengusi IPO“, – pareiškė jis ir pabrėžė, jog sprendimą dėl debiuto biržoje akcininkai priims tuomet, kai padėtis rinkoje, jų nuomone, bus palanki.

Pirmadienį „Saudi Aramco“ pirmą kartą atskleidė savo pusmečio veiklos rezultatus.

Didžiausia pasaulyje naftos gamintoja pranešė, kad jos grynasis pelnas pirmąjį pusmetį sudarė 46,9 mlrd. JAV dolerių ir buvo beveik 12 proc. mažesnis negu metais anksčiau, kuomet sudarė 53,02 mlrd. JAV dolerių.

Tačiau „Saudi Aramco“ išsaugojo pelningiausios pasaulyje bendrovės titulą.

„Apple“ – pelningiausios pasaulyje biržinės bendrovės – pelnas pirmąjį jos finansinių metų pusmetį sudarė 31,5 mlrd. JAV dolerių.

„Saudi Aramco“ taip pat pranešė, jog bendros įplaukos sausio–birželio mėnesiais sumažėjo nuo 167,68 mlrd. JAV dolerių tuo pat laikotarpiu pernai iki 163,88 mlrd. JAV dolerių ir smukimą lėmė mažesnės naftos kainos bei sumažėjusi gavyba.

Tačiau kada bus surengtas nekantriai laukiamas IPO, bendrovė nenurodė.

Saudo Arabijos sosto įpėdinis princas Mohammedas bin Salmanas yra sakęs, jog bendrovės IPO, kuris gali būti didžiausias šiuolaikinėje pasaulio istorijoje, galėtų įvykti 2020 metų pabaigoje arba 2021 metų pradžioje.

Saudo Arabija planuoja per IPO parduoti iki 5 proc. „Saudi Aramco“ akcijų ir tikisi pritraukti iki 100 mlrd. JAV dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis