„Scorify“: bankrutuojančių įmonių per ketvirtį sumažėjo 20 proc.

Bankrutuojančiomis liepą–rugsėjį Lietuvoje paskelbta 217 įmonių – 20 proc. mažiau nei antrąjį ketvirtį ir 16 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu, skelbia duomenų analitikos bendrovė „Scorify“.
Kelionių organizatorius „Ditmos projektai ir ko“ laikinai stabdo veiklą
Kelionių organizatorius „Ditmos projektai ir ko“ laikinai stabdo veiklą / Luko Balandžio / 15min nuotr.
Temos: 1 Bankrotas

Šiuo metu, kaip ir prieš metus, 9 proc. visų reitinguojamų Lietuvos įmonių yra aukštos ir aukščiausios rizikos, o ypač aukštos rizikos bendrovių, kurios, tikėtina, yra arti bankroto, – apie 1 proc. Iš jų 280 – statybų, po 90 – pramonės ir didmeninės prekybos, 70 – transporto bei 62 – apgyvendinimo įmonės.

„Scorify“ verslo sprendimų vadovė Jurga Tamašauskaitė sako, kad šie duomenys liudija verslo stabilumą ir pasiruošimą artėjančiai žiemai.

„Mažėjantys bankroto rodikliai ir nesikeičiantis, o atskiruose sektoriuose ir mažėjantis, rizikos lygis, rodo, kad įmonės, pasiekę ypač gerus rezultatus pernai, šiuo metu palaiko savo stabilias verslo apimtis ir ruošiasi žiemos sezonui bei galimiems energetikos kainų svyravimams, – pranešime sako J.Tamašauskaitė.

Rugsėjo pabaigoje „Sodrai“ skolų turėjo 26,2 tūkst. įmonių – 2 proc. daugiau nei metų pradžioje ir 2 proc. mažiau nei pernai tuo pačiu metu.

Per trečiąjį ketvirtį Lietuvoje buvo įsteigta per 3,8 tūkst. naujų įmonių – 4 proc. mažiau palyginti su ankstesniu ketvirčiu.

Šalies bendrovių darbuotojų skaičius, „Scorify“ vertinimu, spalio pradžioje buvo 0,8 proc. didesnis nei pernai. Sparčiausią plėtrą čia demonstruoja transporto ir logistikos sektorius, tuo metu pramonės, didmeninės prekybos ir žemės ūkio įmonės darbuotojų skaičių mažino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis