„Prieš kelerius metus pasaulį ištikusi pandemija iš esmės pakeitė klientų elgseną – teikiame vis daugiau skaitmeninių paslaugų gyventojams ir verslui. Pastebėjome, kad ir banko skyriuose apsilankantys klientai noriai naudojasi savitarnos zonomis, klientams labiau patinka susitikti puodeliui kavos mažiau formalioje aplinkoje, o po susitikimo prisėsti bendradarbystės erdvėje ir padaryti savo darbus.
Daug dėmesio atnaujintuose skyriuose bus skiriama klientų konsultavimui ir edukavimui, kaip naudotis technologijomis ir banko paslaugomis elektroninėje erdvėje.
SEB banko skyriuose įprastos sutartys, tokios kaip banko sąskaitų, interneto banko ar mokėjimo kortelių, su klientais yra sudaromos skaitmeniniu būdu, atsisakant ir nenaudojant popieriaus. Skaičiuojama, kad įdiegus ir naudojant tokį sprendimą, bankas pernai nesunaudojo beveik 500 tūkst. popieriaus ir išsaugojo 60 medžių, o šiemet taip jau nesunaudoti daugiau kaip 280 tūkst. popieriaus lapų.
Ilgainiui SEB bankas pagal naująją koncepciją planuoja atnaujinti ir kitus Vilniuje veikiančius banko skyrius.