SEB nurodomo, kad sukčių atsiųstoje SMS žinutėje yra nuoroda, kurią paspaudus prašoma įvesti savo interneto banko atpažinimo ir asmens kodus, telefono numerį, patvirtinti PIN kodus. Taip jie bando išvilioti prisijungimo prie interneto banko duomenis ir pasisavinti svetimas lėšas
Į ką bankas rekomenduoja atkreipti dėmesį gavus įtartiną pranešimą?
Pirmiausiai reikia turėti omeny, kad bankas nesiunčia SMS žinučių, kuriose yra nuorodos į interneto banką – gali būti nuoroda tik į oficialų puslapį.
Besinaudojantiems „Smart-ID“ ar mobiliu parašu, slaptažodžius rekomenduojama įvesti tik tada, kai patys atlieka pinigų pervedimus.
„Programėlė neprašo įvesti kodų be jokios priežasties“, – įspėja bankas.
Taip pat rekomenduojama kritiškai vertinti gaunamus pranešimus, tiek SMS žinutes, tiek elektroninius laiškus, kuriuose yra prašymai atidaryti atsiųstą priedą, nuorodą ar įvesti prisijungimo prie interneto banko duomenis.
„Jei jungiatės prie interneto banko, geriau patys naršyklės langelyje įveskite jo adresą“, – savo vartotojus įspėja bankas.
15min rašė, kad SMS apgavysčių schema Lietuvoje yra vis dar labai nauja, tačiau per kelis mėnesius jau nusinešė 62 tūkst. eurų, skaičiuoja SEB bankas.
PLAČIAU SKAITYKITE: Dėl SMS klastočių SEB klientai neteko jau 62 tūkstančių eurų – pinigai išplaukė į užsienį.