2022 06 28 /17:45

Seimas: nepilnamečiai nebegalės įsigyti loterijos bilietų, kasininkai – jų siūlyti

Nepilnamečiai nuo 2023-ųjų sausio nebegalės įsigyti jokių loterijų bilietų. Jei kils abejonių dėl pirkėjo amžiaus, prekybininkai turės paprašyti asmens dokumento.
Loterijos bilietai
Loterijos bilietai / Josvydo Elinsko / 15min nuotr.

Seimas antradienį priėmė tokias Loterijų įstatymo pataisai: už balsavo 88 Seimo nariai, prieš buvo 7, o 23 susilaikė.

Be to, Seimas uždraudė parduotuvių kasininkams loterijos bilietus siūlyti pirkėjams. Seimas atmetė grupės Seimo narių pasiūlymą leisti kasininkams siūlyti bilietus.

Seimas taip pat pakeitė ankstesnį savo sprendimą ir galutinai uždraudė loterijos organizatoriams ir loterijos bilietų platintojams bei jų darbuotojams skatinti pirkėjus dalyvauti loterijose siūlant jiems įsigyti bilietus jų platinimo vietose.

Šis draudimas netaikomas, kai loterijos bilietai platinami internetu.

Liberalas Andrius Bagdonas įsitikinęs, kad draudimas siūlyti loterijos bilietus apsunkins ne tik verslą.

„Atims iš sąmoningų Lietuvos piliečių pasirinkti, ar jie nori prie kasos, kad būtų tas bilietas, ar nebūtų, yra nesuprantami. (...) Tiesiog iš žmonių yra atimama laisvė įsigyti bilietą ar laisvė neįsigyti bilieto“, – tvirtino A.Bagdonas.

Biudžeto ir finansų komiteto pirmininkas Mykolas Majauskas aiškino, kad sušvelninus bilietų prekybą skatinimas įsitraukti į lošimus vyktų ne tik „prie kasos aparatų“, bet ir prie parduotuvių

„Praktinis įstatymo nuostatų įgyvendinimas taip pat sukeltų problemų, nes priežiūros institucijoms pagal suformuotą siūlymą būtų sunku nustatyti pažeidimo faktą“, – teigė jis.

Dabar loterijų bilietų pirkėjų amžius neribojamas, o atsiimti laimėjimą galima tik nuo 16 metų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis