Seimo narys konservatorius Vytautas Juozapaitis siūlo plačiau taikyti PVM lengvatą kultūros renginiams

Tėvynės sąjungai-Lietuvos krikščionims demokratams priklausantis Seimo narys, operos solistas Vytautas Juozapaitis penktadienį įregistravo įstatymo pataisas, kuriomis būtų įvedama PVM lengvata visų rūšių meno ir kultūros  renginiams, taip pat muziejų, botanikos ir zoologijos sodų lankymui.
Vytautas Juozapaitis
Vytautas Juozapaitis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Parlamentaras norėtų, kad 9 proc. PVM lengvata būtų taikoma ir rašytojo, kompozitoriaus ar atlikėjo (aktoriaus, muzikanto, dirigento, režisieriaus, šokėjo, dainininko ar kito asmens, vaidinančio, dainuojančio, skaitančio, deklamuojančio arba kitaip atliekančio literatūros, meno, folkloro kūrinius ar cirko numerius) teikiamoms kūrybos ar atlikimo paslaugoms ir paslaugoms, už kurias šiems asmenims mokamas honoraras.

Aiškinamajame įstatymo projekto rašte V.Juozapaitis nurodo, kad PVM lengvatos reikia norint rūpintis parama kultūrai tarnaujantiems asmenims, organizacijoms ir judėjimams.

„Įstatymo projektu siekiama skatinti visų rūšių meno ir kultūros renginių plėtojimą“, – teigiama dokumente.

Šiuo metu PVM įstatymas numato, kad PVM neapmokestinamos tik pelno nesiekiančių juridinių asmenų teikiamos kultūros paslaugos.

Dėl to, anot V.Juozapaičio, mažėja kultūrinių paslaugų vartojimas ir taip pat mokesčių į valstybės biudžetą surinkimas.

Primename, kad apie naujų PVM lengvatų įvedimą daug kalbėjo ir nauja valdančioji koalicija. Buvo planuojama, kad nuo šių metų turėtų įsigalioti PVM lengvatos šviežiai ir atšaldytai mėsai.

Tačiau koalicija suskaičiavo, kad mokestinės lengvatos pernelyg padidintų biudžeto deficitą, todėl paskutinėmis dienomis prieš 2013 m. valstybės biudžeto tvirtinimą tokių planų atsisakė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis