„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Selita ir Ko“ pernai apyvartą išaugino 5 proc. iki 21 mln. litų

Investicijos į rinkodarą ir pardavimo skatinimas padėjo pernai bendrovei „Selita ir Ko“ padidinti apyvartą iki 21 mln. litų.

Įmonės pardavimai buvo 5 proc. didesnė nei 2009 metais, nors gaiviųjų gėrimų rinkos pajamos sumenko apie 13 proc., penktadienį informuoja dienraštis „Verslo žinios“.

„Stebime, ko reikia vartotojui. Pasiteisino naujas produktas “Kaimiška„ gira“, – sako „Selita ir Ko“ rinkodaros vadovė Lina Mickevičienė.

Įmonė pradeda gaminti naują produktų liniją – gėrimų be konservantų, sintetinių dažiklių ir šaldiklių.

Bendrovė skelbia 170 proc. pernai padidinusi eksporto apimtį, bet neatskleidžia, kokią apyvartos dalį sudaro eksportas. Didžiausios eksporto rinkos buvo Latvija, Estija ir Rusija

Pernykščio pelno gaiviųjų gėrimų gamintoja neatskleidžia. 2009 metais „Selita ir Ko“ uždirbo 3 mln. litų ikimokestinio pelno.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs