„Senukų“ apyvarta 2014 metais išaugo 19 proc.

Didžiausio Baltijos šalyse statybinių medžiagų, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklo „Senukai” apyvarta pernai pasiekė 312,6 mln eurų (be PVM) – 19,1 proc. daugiau nei 2013 metais (262,4 mln. eurų).
Prekybos centras „Senukai“
Prekybos centras „Senukai“ / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 „Senukai“

Pasak UAB „Senukų prekybos centras“ prezidento Artūro Rakausko, ženklų apyvartos augimą lėmė palaipsniui Lietuvoje atsigaunantis vartojimas, euro įvedimas ir teisingai pasirinkta strategija dėl investicijų į kokybišką tinklo plėtrą.

Išaugusius pardavimus ypatingai metų pabaigoje N.Pačėsa sieja ir su euro įvedimu.

„Gyventojai nusprendė naumuose taupytus litus ne keisti į vieningą Europos valiutą, o išleisti stambiai buitinei technikai, statybos prekėms – atnaujinti namus ir pasiruošti juos remontuoti. Manome, kad pirkėjų tendencija rinktis kokybiškesnes prekes išliks ir ateityje, todėl turėsime atsižvelgti ir į tai, formuodami prekių asortimentą“, - teigia N.Pačėsa.

Skirtingų prekių kategorijose pardavimai 2014 metais išaugo nuo 10 iki 40 proc.

Atidarys naujas parduotuves

Šiemet naujas prekybos centras bus atidarytas Kaune. 2016 metais duris atvers jau trečias „Senukų“ prekybos centras Vilniuje - prekybos slėnyje NØRDIKA. Čia planuojama atidaryta 17 tūkst. kv. m parduotuvę, kuri atsieis beveik 4,5 mln. eurų investicijų.

Šiuose dviejuose prekybos centruose „Senukai“ planuoja sukurti per 300 naujų darbo vietų.

UAB „Senukų prekybos tinklas“ Lietuvoje valdo 83 „Senukų“ ir „Statybų duonos“ parduotuves, elektroninę parduotuvę www.e-senukai.lt. Bendrovėje dirba 3,5 tūkst. darbuotojų. Per mėnesį „Senukų“ parduotuves visoje šalyje aplanko per 1 mln. pirkėjų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų