„Rizikos yra, tačiau tikimės, kad turint vietinės valdžios palaikymą bus lengviau. Be to, ši rinka savotiška – jei tik pradėsi mindžikuoti ir neplėsti verslo, vietiniai nukopijuos, o vietos valdininkai tiesiog konstatuos, kad visko jau užtenka ir rūpintis užsienio investuotojais vienoje ar kitoje nišoje nebeverta“, – „Verslo žinioms“ sakė „Senukų“ įmonių asociacijos prezidentas Augustinas Rakauskas.
Jis mano, kad, jei pavyks išplėsti tinklą, Baltarusijoje, galima pasiekti didesnę apyvartą nei šiandien „Senukai“ turi Lietuvoje. A.Rakauskas neslepia, kad į šią valstybę eina, nes tai vienintelė kaimyninė šalis, kurios rinka neprisotinta.
Birželio 28–ąją atidaromo prekybos centro plotas – 8 tūkst. kvadratinių metrų.
„Senukų“ įmonių grupės pardavimai vidaus rinkoje pernai, palyginti su 2008 metais, sumažėjo 42 proc. iki maždaug 900 mln. litų.
50 proc. plius viena „Senukų“ prekybos centro akcija priklauso Suomijos koncerno„Kesko“ antrinei įmonei „Rautakesko“. Likusias „Senukų“ prekybos centro akcijas valdo Rakauskų šeima.