Braunasi į pasaulinę rinką
Pasaulinė ortopedinių implantų rinka šiuo metu siekia 40 mlrd. eurų, iš jų kaulų lūžių gydymo implantų rinka – 7 mlrd. eurų ir ji nuolatos auga. Per artimiausius 5 metus prognozuojamas vidutinis 7 proc. ortopedinių implantų rinkos augimas kasmet. Ortopedinių implantų poreikio didėjimą lemia pasaulinės gyventojų populiacijos pokyčių tendencijos, tokios kaip bendras gyventojų amžiaus vidurkio didėjimas, pasikeitęs gyvenimo būdas ir kita. Taigi – tai labai perspektyvi medicinos sritis, kuriai kone svarbiausias kriterijus – kokybė.
Aktyviai įeiti į minėtą rinką ir pasiūlyti pasauliui savo produktus ketina ir „Baltic Implants“. Tai yra Lietuvos įmonės „Baltic Orthoservice“ prekinis ženklas, žymintis į žmogaus organizmą implantuojamų ir su jais susijusių produktų, tokie kaip operaciniai instrumentai, grupę. Įmonė projektuoja ir gamina personalizuotus sąnarių, stuburo, lūžių gydymo ir odontologinius implantus bei personalizuotus operacinius instrumentus.
Naujos kartos implantai pasižymės geresnėmis konstrukcinėmis ir funkcinėmis savybėmis bei sumažins chirurginių operacijų sudėtingumą.
Įmonės atstovas Jurgis Dzvonkas teigia, kad įmonės kuriami implantai pasižymi kur kas geresnėmis savybėmis nei šiuo metu rinkoje esantys produktai.
„Suvienijusi didžiulę klinikinę patirtį turinčių gydytojų ortopedų žinias, naujausias technologines priemones, įvaldžiusių inžinierių-biomechanikų gebėjimus ir šiuolaikines projektavimo bei adityvinės gamybos technologijas, įmonė kuria naujos kartos kaulų lūžių gydymo implantus, išsprendžiančius esminius rinkoje šiuo metu esančių implantų trūkumus.
Naujos kartos implantai pasižymės geresnėmis konstrukcinėmis ir funkcinėmis savybėmis bei sumažins chirurginių operacijų sudėtingumą ir invaziškumą. 3D spausdinimo technologijos panaudojimas implantams gaminti, lyginant su tradiciniais liejimo ir frezavimo būdais, sukuria reikšmingą pridėtinę vertę, tiek sudarant galimybes patobulinti pačią implantų konstrukciją, tiek pagerinant jų konstrukcines savybes, tiek užtikrinant geresnį suaugimą su žmogaus kaulais ir minkštaisiais audiniais“, – produktą, su kuriuo siekiama patekti į ES rinkas, pristatė įmonės atstovas.
Pasitikėjimas – rinkos koziris
Užsitarnauti užsakovų pasitikėjimą – itin svarbus veiksnys siekiant užkariauti bet kokios srities rinką. Tačiau medicinos srityje pasitikėjimas ypač svarbus. Tai puikiai suprantanti „Baltic Orthoservice“, prieš keldama eksporto sparnus, nusprendė pasinaudoti „Expo sertifikatas Lt“ priemone ir naujos kartos produktus sertifikuoti.
Pasiekti rezultatai ženkliai prisidės prie įmonės tarptautiškumo didinimo ir tarptautinio įvaizdžio gerinimo.
Ūkio ministerijos administruojama priemonė Expo sertifikatas LT” finansuoja mažų, labai mažų ir vidutinių įmonių gaminamų ir planuojamų eksportuoti produktų sertifikavimą. 2015 m. rugsėjo 7 d. ūkio ministro Evaldo Gusto įsakymu 36 įmones pasiekė 1,146 mln. eurų investicijų, skirtų produktų ir paslaugų sertifikatams įsigyti.
„Sulaukus ES investicijų gerokai sutrumpės projekto įgyvendinimo laikas. Pasiekti rezultatai ženkliai prisidės prie įmonės tarptautiškumo didinimo ir tarptautinio įvaizdžio gerinimo. Bus sukurtos naujos darbo vietos“, – teigė J. Dzvonkas, pridurdamas, kad šiuo metu įmonė jau turi 139 darbuotojus.
Bendrovės atstovas neabejojo, kad su sertifikuotais naujos kartos kaulų lūžių gydymo implantais įmonė įžengs į ES rinką. „Taip pat „Baltic Orthoservice“ galės aprūpinti Lietuvos gydymo įstaigas didele dalimi medicininių produktų, kurie šiandiena yra importuojami. Sertifikuoti gaminiai, galės pilnavertiškai konkuruoti ar net išstumti iš rinkos nekokybiškus, pasenusios ir netobulos konstrukcijos kaulų lūžių gydymo implantus“, – pridūrė pašnekovas.
Rinkoje atsiradę sertifikuoti implantai, pasak „Baltic Orthoservice“, tikrai pagerins gydymo kokybę, sumažins gydymo kaštus bei padidins Lietuvos gydymo įstaigų konkurencingumą teikiant pačias gydymo paslaugas.