Verslumo savaitės atidarymo konferencijoje (lapkričio 18 d., 18 val.) dalyvaus penki pranešėjai. Tarptautinės kompanijos „GetJar“ įkūrėjas Ilja Laurs papasakos, kaip sukurti verslo idėją, kuri turėtų pasaulinį potencialą. „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas Nerijus Mačiulis konstatuos trečiosios „inovacijų“ revoliucijos pradžią. Startuolis, Dalinuosi.lt vadovas Paulius Valatkevičius prasitars apie verslo sėkmės paslaptis, o ryšių su visuomene bendrovės „Integrity PR“ direktorė Daiva Lialytė atskleis, kaip patraukti vartotojų ir žiniasklaidos dėmesį, pasitelkiant emocijas, empatiją ir istorijas.
Tarptautinės kompanijos „GetJar“ įkūrėjas Ilja Laurs papasakos, kaip sukurti verslo idėją, kuri turėtų pasaulinį potencialą.
„Šiandien pasaulinės idėjos gali gimti bet kuriame pasaulio krašte – geografinės ribos nebeegzistuoja, internetas suvienodino visų galimybes. Tai reiškia, kad Lietuva turi istorinį šansą kurti pasaulines sėkmės istorijas, ypač technologinėje verslo nišoje. Renginio dalyvius supažindinsiu, kaip įvertinti pasaulines tendencijas ir sukurti verslo idėjas, turinčias pasaulinį potencialą. Kaip atskirti, kurios idėjos „geros“, „blogos“ ir į kurias verta investuoti“, – sako „GetJar“ įkūrėjas Ilja Laurs.
Jam antrina ir vieno pažangiausių naujų verslų, portalo Dalinuosi.lt, direktorius Paulius Valatkevičius. Jis teigia, kad verslumo savaitės renginiuose potencialūs startuoliai turės galimybę „patikrinti“ savo idėjas, pasitarti ir padiskutuoti su patyrusiais verslininkais. „Didžiuliai verslai prasideda nuo mažų dalykų: nuo pokalbio su draugais, įdomios užduoties mokykloje ar universitete. Kai kyla asmeninio verslo idėja itin naudinga jos įgyvendinimą aptarti su sėkmingai savo verslus pradėjusiais asmenimis. Juk kartais nesėkmė verslo pradžioje nereiškia, kad idėja neverta dėmesio, patyrę verslininkai žinos, iki kokios ribos verta rizikuoti ir investuoti į projektą, kurio sėkmė neaplankė per savaitę“, – sakė P. Valatkevičius.
Tarptautinė verslumo savaitė šiemet vyks lapkričio 18-24 dienomis. Antrus metus verslumo savaitės renginius globoja ir remia JAV ambasada, dienraštis „Verslo žinios“. Prie verslumą skatinančių veiklų šiemet prisijungė ir 20 partnerių: AIESEC Lietuva, „Startup Lithuania“, „Versli Lietuva“, Europos Jaunimo parlamentas ir kiti.
„Betarpiškas ryšys su verslininkais ir patirties perdavimas iš lūpų į lūpas yra efektyviausias mokymo būdas. Tuo įsitikinome 14 metų ugdydami jaunąją verslininkų kartą. Savo veikloje išskirtinį dėmesį skiriame verslininkų ir studentų santykiui, siekiame, kad kiekvienas sėkmingas Lietuvos verslininkas, politikas ar visuomenės veikėjas prisidėtų prie jaunosios kartos ugdymo proceso. Verslumo savaitės metu į susitikimus su garsiausiais verslininkais galės atvykti ne tik studentais ir moksleiviai, tačiau ir jų mokytojai, kurie, tikime, pasisems unikalių idėjų, kaip verslumą paversti mokinių kasdienybe“, – sakė ISM Vadybos ir ekonomikos ir universiteto rektorius dr. Nerijus Pačėsa, verslumo savaitės atidarymo konferencijos metu kelsiantis klausimą, kodėl svarbu lavinti verslumo įgūdžius.
Verslumo savaitės iniciatyva skatina pasaulio jaunimą ugdyti kūrybingmą, verslumą ir inovatyvų mąstymą. Jos metu garsiausi pasaulio verslininkai bei politikai dalijasi savo žiniomis ir patirtimi su jaunosios kartos atstovais ir juos ugdančiais mokytojais. Idėjos autoriai – buvęs JK Ministras Pirmininkas Gordonas Brownas ir Carlas Schrammas, Ewing Marion Kauffman Fondo prezidentas.