Siekiate didesnės algos? Trijų ekspertų patarimai, kaip kalbėtis su vadovu

Kylančios kainos, būsto paskola, gimęs vaikas, atostogų planai, įvertinimo stoka – kiekvienas žmogus turi savų priežasčių, kodėl jis nėra patenkintas savo atlyginimu ir norėtų jį pasididinti. Tačiau tam, kad pavyktų, reikia ne tik pasiruošti, bet ir žinoti tam tikras taisykles, ko žūtbūt negalima daryti. Kaip kalbėtis su darbdaviu pataria trys darbo rinkos ekspertai.
Edis Kasperavičius, Rita Karavaitienė, Justina Bagdanavičiūtė
Edis Kasperavičius, Rita Karavaitienė, Justina Bagdanavičiūtė / Asmeninio archyvo ir 15min nuotr.

Kokios yra pagrindinės taisyklės norint pasikelti atlyginimą? Ko nedaryti? Kokius namų darbus atlikti? Kodėl apskritai darbdavys turėtų jums kelti algą?

Į visus šiuos klausimus atsako verslo vadybos ekspertas, dirbęs kelių įmonių personalo vadovu, Edis Kasperavičius, „CV Online“ rinkodaros vadovė Rita Karavaitienė ir „Swedbank“ Finansų instituto ekspertė Justina Bagdanavičiūtė.

E.Kasperavičius pirmiausiai pataria suvokti, kad atlyginimo padidinimas nėra vien tik vadybinis sprendimas ar tuo labiau kažkieno geros valios aktas. Tai – abipusis įsipareigojimas, o, norint to pasiekti, svarbiausi du dalykai: pasiruošimas ir tinkamas laikas.

Pasiruošimas

Anot E.Kasperavičiaus, labai tikėtina, kad vadovas žino, kokią vertę kuriate organizacijai. Klausimas, ar jis žino, kokią galite ir norite kurti?

Pašnekovas pataria pasirinkti kalbėti ne tik ir ne tiek apie savo funkcijas, kiek apie savo vaidmenį: kad norėtumėte prisiimti daugiau atsakomybės ir daryti didesnę įtaką. Svarbu pabrėžti ir kodėl bei kaip to galite pasiekti – efektyviau pasinaudodami savo kompetencijomis ir išskirtinumu: asmeninėmis savybėmis, talentu, patirtimi, kontaktais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis