Šiemet „Credit24“ Lietuvoje išduotų paskolų portfelis išaugo 148 proc.

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Credit24“ Lietuvoje išduotų paskolų portfelis išaugo 148 proc. ir pasiekė 7.25 mln. EUR (25.03 mln. Lt.), tuo tarpu pernai palyginamuoju laikotarpiu jos sudarė 2.92 mln. EUR (10.08 mln. Lt.). Bendra visos „MCB Finance Group“ grupės išduodamų vartojimo paskolų suma šiemet išaugo 79 proc. ir sudarė 20.78 mln. EUR (71.75 mln. Lt.).
Pinigai
Pinigai / Tomo Urbelionio/BFL nuotr.

Paskolas su prekės ženklu „Credit24“ Suomijoje bei Baltijos šalyse teikia finansinių paslaugų įmonė „MCB Finance Group”.

„Investicijos į atsakingą skolinimą ir paslaugų kokybę pasiteisino, tad šią patirtį planuojame pritaikyti ir plėsdami veiklą į naujas šalis“, – teikia Augustas Štaras, Lietuvoje su „Credit24” prekės ženklu paskolas teikiančios UAB „MCB Finance” vadovas.

Tarptautinės „MCB Finance Group“ bendrovės bendrosios pajamos pirmąjį šių metų ketvirtį augo 65 proc. – iki 5.9 mln. EUR (20.37 mln. Lt.). Tuo tarpu grupės pelnas iki palūkanų ir mokesčių šiemet šiek tiek mažėjo – nuo 0.75 mln. EUR (2.59 mln. Lt.) iki 0.73 mln. EUR (2.52 mln. Lt.). Tokį bendrovės pelno pokytį lėmė bendrovės išlaidos verslo plėtrai ir paslaugų kokybės gerinimui.

Verslo plėtrai naujose rinkose „MCB Finance“ planuoja panaudoti ir šių metų vasario mėnesį išplatintų bendrovės obligacijų emisijos lėšas už 22.4 mln. EUR. (77.34 mln. Lt.).

„Credit24” prekės ženklą valdanti „MCB Finance Group“ yra tarptautinė finansinių paslaugų kompanija, veikianti  keturiose Baltijos jūros regiono šalyse – Suomijoje, Estijoje, Latvijoje bei Lietuvoje.

Bendrovė įkurta 2006 m. Suomijoje. Šiuo metu grupės įmonės turi daugiau kaip 350 tūkst. klientų Baltijos jūros regione.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis